Direktlänk till inlägg 11 april 2007

Äntligen har jag fått hem min nya bok.

Av Mari-Louise - 11 april 2007 17:39

Åååh, vad jag har längtat efter den, men idag har den alltså kommit. Det är Tildas Hus av Tone Finnanger.
http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=8202261082&s=1
Det finns så mycket fint i den...får beslutsångest...vet inte vad jag ska börja med;)

 
 
Pia

Pia

11 april 2007 18:05

Men men. Du har inte ens sagt till mig att du hittat den :( Men kul att du äntligen ittat boken du så länge eftersökt. Hoppas på många fina Tildasaker i bloggen framöver ;)

http://pumashobbyverkstad.bloggagratis.se

 
Husfrun

Husfrun

12 april 2007 11:05

Vilken fin sida du har, jag gillar den. Så mycket fint att vila ögonen på. Du verkar pysslig och nyfiken på livet, det gillar jag också.

http://skapandehobby.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Millis

12 april 2007 12:21

Vad kul att du har hittat hit Husfrun och att du gillar min blogg. Jag är ofta inne hos dig och hälsar på, men det har du nog märkt, eftersom jag brukar lämna små spår efter mig;)
Pia- Jag talar väl inte om allt för dig heller;)Det här är en annan bok än den du tänker på, men den här har jag ju pratat mycket om oxå....beställde den på Panduro, därav den långa väntetiden....vill helst ha hem det jag beställer med en gång....inte vänta ett par veckor, men, men jag är ju smålänning :), så det är klart att jag beställer där det är billigast + att jag även skulle ha lite annat därifrån;)

 
Yvonne

Yvonne

12 april 2007 13:03

Det skall bli jättespännande att se vad du kommer att skapa efter att ha tittat i boken.
Lova att visa oss...!:)
Kram

http://www.slojdbiten.bloggagratis.se

 
Hundbiten

Hundbiten

12 april 2007 15:55

Hej! Tack för hälsningen på bloggen :) Har som du förstår fullt upp nu med en liten valpbuse i huset :) Kul var det också att hitta hit, vilken mysig blogg du har! Här kan man nog hitta många fina tips när kreativiteten kryper på.

Ha en skön dag i vårsolen!

http://www.hundbiten.bloggagratis.se

 
Clara

Clara

13 april 2007 15:34

Jag vet Millis den är helt underbar! Jag förstår din beslutsångest!
Ha det gott i helgen!
Kram

http://claraslinneskap.blogspot.com

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

13 april 2007 20:58

Det är så fina grejer i den boken!

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari-Louise - 27 januari 2010 21:06


...sticklusten igen    Hittills har det, förutom gubbens "gipssocka", blivit ett par mössor och en "halsvärmare".      Den här har jag stickat till en svägerska....      ...den heter Star Crossed Slouchy Beret och jag har stickat den ...

Av Mari-Louise - 16 januari 2010 14:26


...gubbens operation, tack och lov...hoppas att det läker som det ska också.      Han beställde en socka att ha över gipset, så jag stickade den här åt honom, utan att ha en aning om hur stort gips han skulle få. Som tur är passar den bra:-) ...

Av Mari-Louise - 13 januari 2010 22:57


...med hobbyer (heter det så?) förut, eftersom jag har skaffat mig en till    Jag har länge funderat på att försöka göra kort och Piapuma var så snäll att hon kom och hade en liten snabbkurs med mig i mitten av december.    Det här är det fö...

Av Mari-Louise - 9 januari 2010 18:48


...men jag är i alla fall på bättringsvägen    Håll tummarna för att gubben min slipper förkylning nu. Han ska nämligen opereras nästa vecka och det vore ju synd om det blir inställt.    Här kommer ett litet minne från sommaren...tycker att ...

Av Mari-Louise - 7 januari 2010 23:37

Jag har faktiskt klarat mig riktigt bra från förkylningar länge, men nu är det dags igen  ...hostar, nyser, fryser, svettas om vartannat och tycker allmänt synd om mig  själv Nu ska jag ta mig en kopp  och sen ska jag försöka sova lite. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards