Alla inlägg den 9 maj 2007

Av Mari-Louise - 9 maj 2007 20:50

På den här sidan finns det en hel del kul för oss, som gillar hundar.

 

Här är några exempel:

LEVNADSREGLER FÖR HUNDAR:

BESÖKARE
Då det kommer gäster till huset ska du snabbt fastställa vem som är rädd för hundar. 
Sätt kurs mot den personen, storma fram genom rummet och skäll högt och ljudligt. 
Om personen trillar av stolen och ner på golvet, gråtande och snyftande kan du börja slicka personens ansikte och morra milt för att visa att du egentligen bryr dig om personen.

SKÄLLANDE
Eftersom du är en hund så förväntas det av dig att du ska skälla. Så skäll. Mycket!
Dina ägare kommer att vara tacksamma då de hör att skyddar deras hus. Särskilt mitt i natten då de sover djupt på andra våningen. Det finns, enligt människan, ingen säkrare känsla än att vakna upp mitt i natten av ditt skällande.

SLICKANDE
Gå alltid iväg och drick mycket vatten från din skål alldeles innan du slickar din människa. De föredrar rena tungor. Var sedan redo på att gå och hämta en handduk till dem.

SNIFFANDETS KONST
Människor gillar att bli sniffade. Överallt. Det är din plikt att få dem att känna sig som hemma.

SOFFOR
Det är fullt tillåtet att hoppa upp och sova i den nya soffan så fort som dina människor har gått till sängs.


Av Mari-Louise - 9 maj 2007 17:37

De här fajanssakerna, som har varit mina farföräldrars tycker jag är så fina. Jag hann aldrig lära känna farmor och farfar, eftersom båda två dog innan jag hade fyllt ett år, men jag tycker att det är så roligt att ha lite saker, som har varit deras.

Det står Fajans Gefle i botten på både burken/skålen och vasen, men jag har ingen aning om hur gamla de är.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards