Direktlänk till inlägg 24 september 2007

Nu har jag...

Av Mari-Louise - 24 september 2007 18:25

...äntligen bytt gardiner i hobbyrummet. Bilderna jag tog blev inte bra...får försöka ta bättre imorgon.

Det börjar bli dags att sätta igång med julpysslet, så att man hinner med allt man vill göra innan julafton.

Jag ska absolut sticka fler av de här gnomerna, som jag gjorde förra året...

tycker att de är så mysiga och så har jag bara en kvar, de andra sex har sprungit iväg till sina nya hem.

 
 
Jenn

Jenn

24 september 2007 18:40

Åhhhh de gnomene var skikkelig fine Millis,tror jammen det er de fineste gnomene jeg har sett noen gang.Imoponert til tusen her jeg sitter:)))
Kram

http://jenn.bloggagratis.se

 
~Eva~

~Eva~

24 september 2007 20:58

Hihi, vilket charmigt gäng ;*)

Kramen från Eva

http://evasordochbilder.blogspot.com

 
Cina

Cina

24 september 2007 22:00

WOW vilka gulliga saker ser ut som små (vättar)
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Vita

24 september 2007 22:58

Gnomer....hmmmm kanske nåt för en allergiker?

 
helga

helga

25 september 2007 08:40

De var ju hur söta som helst de där. GOD JUL!! ;)

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Monica H

Monica H

25 september 2007 12:56

Heeelt underbara!

http://strumpstickan.blogspot.com

 
UnderCover

UnderCover

25 september 2007 15:06

Oj, vilka söta! Helt underbara juh...

http://undercover.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Millis

25 september 2007 19:47

Jenn: Tack, vad glad jag blir!
Eva: Visst är det!
Cina: Ja, det gör de.
Vita: Kanske det...beror på vad man är allergisk emot.
Helga: Tack! God JUl till dig också;)
Monica H: Tack!!!
UnderCover: Tack!!!
Kram på er allihop!

 
Ingen bild

Pia Puma

26 september 2007 06:51

Jag tror jag har en sån till höger. Den ser bekant ut minsann. Kanske bättre att fråga Thindra då hon "lekte" med honom est :S
Eller så var det en med vitt. Jösses jag e inte säker, måste kolas upp.

 
Hanneletomte

Hanneletomte

26 september 2007 22:25

Redan igång, härligt.

http://hannelesjul.blogspot.com

 
Filifjonkan

Filifjonkan

27 september 2007 16:00

Ja de var ju ett fräckt gäng rena maffian...kul att du hittar på sådant..gnomer det var ju en speciell sort det..

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

Millis

27 september 2007 18:39

PiaPuma: Jag tror att det var den med vitt du fick. Du bestämde ju färgerna själv, kommer du inte ihåg det;)
Hannele: Nja, bara i planeringsstadiet än så länge, men snart så...
Filifjonkan: Jaa, riktiga bustomtar är de;)
Kram på er allihop!

 
Ingen bild

Marie

8 oktober 2007 09:45

vilka fina gnomerna! en liten fråga var finner man mönster på såna? undrar en sticktokig tjej....vore trevligt om du maila mig. Marre71@hotmail.com

 
asterix

asterix

19 oktober 2007 19:43

Så flott den lampeskjermen var!

http://pikinablogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari-Louise - 27 januari 2010 21:06


...sticklusten igen    Hittills har det, förutom gubbens "gipssocka", blivit ett par mössor och en "halsvärmare".      Den här har jag stickat till en svägerska....      ...den heter Star Crossed Slouchy Beret och jag har stickat den ...

Av Mari-Louise - 16 januari 2010 14:26


...gubbens operation, tack och lov...hoppas att det läker som det ska också.      Han beställde en socka att ha över gipset, så jag stickade den här åt honom, utan att ha en aning om hur stort gips han skulle få. Som tur är passar den bra:-) ...

Av Mari-Louise - 13 januari 2010 22:57


...med hobbyer (heter det så?) förut, eftersom jag har skaffat mig en till    Jag har länge funderat på att försöka göra kort och Piapuma var så snäll att hon kom och hade en liten snabbkurs med mig i mitten av december.    Det här är det fö...

Av Mari-Louise - 9 januari 2010 18:48


...men jag är i alla fall på bättringsvägen    Håll tummarna för att gubben min slipper förkylning nu. Han ska nämligen opereras nästa vecka och det vore ju synd om det blir inställt.    Här kommer ett litet minne från sommaren...tycker att ...

Av Mari-Louise - 7 januari 2010 23:37

Jag har faktiskt klarat mig riktigt bra från förkylningar länge, men nu är det dags igen  ...hostar, nyser, fryser, svettas om vartannat och tycker allmänt synd om mig  själv Nu ska jag ta mig en kopp  och sen ska jag försöka sova lite. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards