Alla inlägg under september 2007

Av Mari-Louise - 4 september 2007 10:37

Här är några fler mössor, som jag gjorde förra vintern. De här är stickade.

Januarimössan från Hobbybodens "luealong".

Stickad i oblekt garn och röda pärlor.

Den här mössan trivs jag i!


Februarimössan.

Söt, men aldrig använd...inte min stil helt enkelt.


Basker och liten scarf, som jag stickade till mamma.


Från sidan.


...och nää, jag längtar inte efter vintern...njuter för fullt av hösten

nu.

Däremot så planerar jag vad jag ska sticka och virka till vintern och julen.


Idag tänker jag sitta lääänge vid datorn...måste se till att fingrarna får ordentligt med motion och det får de ju bäst på tangentbordet;)

Av Mari-Louise - 3 september 2007 09:10


Jag tycker inte om att ha nåt på huvudet, varken mössa, hatt eller pannband. Om det blir riktigt kallt så jag är tvungen att dra på mig en mössa när jag ska ut med hundarna får det gärna va nån, som är lite udda och ovanlig;)

Den här virkade jag förra vintern och den trivs jag faktiskt med. Jag tror jag ska virka några till i olika färger, bara för att de är så roliga och enkla att göra.

Av Mari-Louise - 2 september 2007 12:54

...som man har tänkt sig.

När jag började blogga var det mycket för att jag ville ha nånstans där jag kunde va mig själv utan att alla visste om att jag var sjuk och bedömde mig efter detta. Jag behövde hitta den Millis jag är utan panikångestens vassa klor, som begränsar mitt liv så.

Det har varit otroligt befriande och jag har fått många underbara bloggvänner under resans gång.

Nu har jag ju lagt korten på bordet och det känns bra faktiskt. Jag är den jag är och jag har kommit fram till att jag inte behöver skämmas för det.

Jag tackar än en gång för alla snälla, goa och upplyftande kommentarer, som ni ger. De värmer så gott och de peppar mig att fortsätta kämpa med träningen, som är sk*tjobbig stundtals.

Massor med kramar till er allihop!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards