Direktlänk till inlägg 25 november 2007

Lite bättre...

Av Mari-Louise - 25 november 2007 17:09

...är det allt, även om jag fortfarande är trött. Det gäller att lära sig att hushålla med energierna, men det är ju det som är så svårt, när det är så

mycket man vill göra och man har så lite ork. Idag har jag i alla fall målat lite och vilat mig mycket mellan varven och det känns jättebra.

Nåt annat, som känns jättebra är alla snälla, goa och uppmuntrande kommentarer jag får från er. Tusen tack!!!

Jag har varit dålig med att hälsa på er på era bloggar nu några dar...

har mest vilat mig, men nu är jag piggare, som sagt, så imorgon ska

jag nog ta en liten bloggrunda.

Ha det gott alla mina vänner!

 
 
Cina

Cina

25 november 2007 22:09

Skönt att höra att du är på bättringsvägen, men ta du och vila dig så mycket du bara kan!
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
G

G

26 november 2007 15:06

Hej Millis, Hoppas du har lite bättre dagara nu.

http://gilla.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

26 november 2007 16:26

Jamen så skönt att du är på bättringsvägen igen,,men ta det varsamt ingen brådska, Ser att du målat lite det var ju bra gjort inte det lättaste men kanske mest avkopplande beroende på vad du målat för spännande förstår

http://filifjonkan-se

 
Elzie

Elzie

26 november 2007 16:43

Vad skönt att höra att du är lite piggare. Inget vidare att vara så trött.
Hoppas du får en bra vecka.
Kram Elzie

http://essemia.webblogg.se

 
Ingen bild

Millis

29 november 2007 20:24

Tack för omtankarna! Ja, det är bäst att ta det lite lugnt ett tag till och lyssna när kroppen säger ifrån.
Kram på er!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari-Louise - 27 januari 2010 21:06


...sticklusten igen    Hittills har det, förutom gubbens "gipssocka", blivit ett par mössor och en "halsvärmare".      Den här har jag stickat till en svägerska....      ...den heter Star Crossed Slouchy Beret och jag har stickat den ...

Av Mari-Louise - 16 januari 2010 14:26


...gubbens operation, tack och lov...hoppas att det läker som det ska också.      Han beställde en socka att ha över gipset, så jag stickade den här åt honom, utan att ha en aning om hur stort gips han skulle få. Som tur är passar den bra:-) ...

Av Mari-Louise - 13 januari 2010 22:57


...med hobbyer (heter det så?) förut, eftersom jag har skaffat mig en till    Jag har länge funderat på att försöka göra kort och Piapuma var så snäll att hon kom och hade en liten snabbkurs med mig i mitten av december.    Det här är det fö...

Av Mari-Louise - 9 januari 2010 18:48


...men jag är i alla fall på bättringsvägen    Håll tummarna för att gubben min slipper förkylning nu. Han ska nämligen opereras nästa vecka och det vore ju synd om det blir inställt.    Här kommer ett litet minne från sommaren...tycker att ...

Av Mari-Louise - 7 januari 2010 23:37

Jag har faktiskt klarat mig riktigt bra från förkylningar länge, men nu är det dags igen  ...hostar, nyser, fryser, svettas om vartannat och tycker allmänt synd om mig  själv Nu ska jag ta mig en kopp  och sen ska jag försöka sova lite. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards