Alla inlägg under november 2007

Av Mari-Louise - 11 november 2007 11:32

Massor med Grattiskramar till Pia på 30-årsdagen!

Här får du en förhandstitt på dina presenter;)


Titta gärna in till henne och skriv en grattishälsning!

Av Mari-Louise - 9 november 2007 08:01

Nu fungerar internet, som det ska , men inte mitt huvud...har haft skallebank i flera dar nu:(

Jag tittar bara in en snabbis för att tacka för alla goa kommentarer och för att önska er alla en bra helg, så "bloggs" vi när huvudet hänger med igen.

Av Mari-Louise - 7 november 2007 11:36

...på datakrångel. Nu när bloggen fungerar bra har vi fått problem med bredbandsuppkopplingen. Ena stunden kommer vi ut på nätet och i nästa inte.


Ja, ja, har man inte värre problem än så är det väl bra;)


Om man ska tänka positivt, och det ska man ju, så får jag ju tid att

städa tvättstugan nu när jag inte kan surfa runt på nätet, som jag

vill.


Ha det gott mina vänner!

Av Mari-Louise - 5 november 2007 20:10

...en del gjort med roller och pensel. Vad för nåt får ni se när allt är färdigt;)


I lördags köpte min man en jättefin lykta på Karlssons...



...och så har vi köpt en korgbyrå till.


Jag är jättenöjd med båda inköpen.


Hoppas att ni har det bra mina vänner!

Kram på er!





Av Mari-Louise - 2 november 2007 08:47

...blåste det riktigt rejält här.

Det tycker Roxie jättemycket om. Hon älskar att jaga löv! Då blir hon ung

på nytt vår 10-åriga dam.


Idag skiner solen och det är så vackert här! Underbart!!!


Hoppas att solen skiner på er också mina vänner!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards