Direktlänk till inlägg 28 januari 2008

Ovant pyssel!

Av Mari-Louise - 28 januari 2008 09:55

Hobby och Hantverksforum är det just nu lite tävlingar igång. Jag tycker att det är så kul att prova på sånt, som man inte gör i vanliga fall. För första gången har jag  dekorerat ett minitittskåp. Det var jättekul! Här är bilderna på de olika resultaten. Är det nån, som kan gissa vilket jag har gjort?

Sen är jag också med i Valentintävlingen. Den kan ni läsa om här. Jag har inte börjat dekorera min bok än, men jag har lite idéer. Vi har även en kassetävling och naturligtvis hänger jag med på den också;).

För mig är inte själva tävlingsmomentet det viktiga. Det är ju så kul att se hur olika man gör fastän man har samma grundförutsättningar.

Ja, just det, sen är det ju en tävling till på gång, nämligen en smycketävling.

Smycken har jag ju gjort en hel del förr, men inte nu på länge, så jag försöker hitta tillbaka till den inspirationen igen.



 
 
elle

elle

28 januari 2008 14:18

Så vackra de var alla ... men den med vovven , den tog jag till mej direkt ... den är så underbar.... Kram!

http://mandelina.blogspot.com

 
Ruth

Ruth

28 januari 2008 18:42

Så mycket ni har för er med handarbete på "Hobby och Hantverksforum", hela tiden nya utmaningar som du klarar av elegant ! Skulle önska att jag var lika kreativ och duktig :-) roligt att få ta del av allt det fina som visas upp. Själv kämpar jag med mina strumpstickor, stickar och repar om vart annat, men kämpar tappert och målmedvetet :-(
Kramiz vännen !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Jenn

Jenn

28 januari 2008 19:19

Fine bilder du tok i går,her hadde vi og et nydelig vær.Men blåste surt så det ble en innedag:p
Det hantverksforumet må jeg sjekke ut..spennende med nye forum..selv om jeg har blitt dårlig på å skrive i de foruma jeg allerede er medlem,bare latskap rett og slett,skamme meg:p
Ha en fin kveld Millis.
KRAM.

http://jenn-k.com/blog.htm

 
UnderCover

UnderCover

28 januari 2008 20:06

Önskar ibland att jag hade tålamod men så'nt pyssel. Kan tänka mej att det är rätt avkopplande...

http://undercover.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

28 januari 2008 21:58

Jag gissar på att du har gjort nummer 6.
Har säkert helt fel.

Mycket roligt du gör tycker jag!
Du är himla duktig på allt!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Filifjonkan gissar

Filifjonkan gissar

30 januari 2008 12:15

gissar på nr 5 eller kanske nr 7
Sådant är roligt piller att göra, men det var rackarns så många tävlingar du är med i..håller tummarna då at du vinner ...

http://filifjonkan

 
Maria

Maria

30 januari 2008 16:49

Fina bilder..men tänk nu har ni ingen snö kvar.Tycker om att titta på dina fina naturbilder.=)

Kram Maria

http://mia-jeanette.blogspot.com

 
skogsfrun

skogsfrun

30 januari 2008 18:39

skogsfrun gissar att du gjort nr 6, det är då dina färger:) skojig idé!

http://www.barasaras.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari-Louise - 27 januari 2010 21:06


...sticklusten igen    Hittills har det, förutom gubbens "gipssocka", blivit ett par mössor och en "halsvärmare".      Den här har jag stickat till en svägerska....      ...den heter Star Crossed Slouchy Beret och jag har stickat den ...

Av Mari-Louise - 16 januari 2010 14:26


...gubbens operation, tack och lov...hoppas att det läker som det ska också.      Han beställde en socka att ha över gipset, så jag stickade den här åt honom, utan att ha en aning om hur stort gips han skulle få. Som tur är passar den bra:-) ...

Av Mari-Louise - 13 januari 2010 22:57


...med hobbyer (heter det så?) förut, eftersom jag har skaffat mig en till    Jag har länge funderat på att försöka göra kort och Piapuma var så snäll att hon kom och hade en liten snabbkurs med mig i mitten av december.    Det här är det fö...

Av Mari-Louise - 9 januari 2010 18:48


...men jag är i alla fall på bättringsvägen    Håll tummarna för att gubben min slipper förkylning nu. Han ska nämligen opereras nästa vecka och det vore ju synd om det blir inställt.    Här kommer ett litet minne från sommaren...tycker att ...

Av Mari-Louise - 7 januari 2010 23:37

Jag har faktiskt klarat mig riktigt bra från förkylningar länge, men nu är det dags igen  ...hostar, nyser, fryser, svettas om vartannat och tycker allmänt synd om mig  själv Nu ska jag ta mig en kopp  och sen ska jag försöka sova lite. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards