Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Mari-Louise - 3 februari 2008 11:15

...varit ute på en riktigt härlig skogspromenad. Det syns lite vårtecken här och där...får ta med mig kameran nästa gång och fota lite.


Den här ensamma lilla violen blommar tappert i vår rabatt. vare sig det är snö, slask, regn eller sol. Snacka om livskraft!


Jag har stickat mig ett par goa sockor i norskt raggegarn. De heter sockor med falska flätor och mönstret finns här. Ser ni vilka stora (st. 36) fötter jag har;)


Om ni undrar hur det går med min Cable Tunic, går det framåt sakta, men säkert(?). Jag behöver bara ha lite annat med enklare mönster, så att jag kan sticka/virka när jag tittar på TV eller sitter och pratar med familj och vänner. Det har även blivit en sån här mössa till. Jag ska bara sy på blommorna, så är den färdig. Just nu funderar jag på vad jag ska sätta tänderna stickorna eller virknålen i nästa gång...funderar på den här , eller kanske den här, eller kanske nåt helt annat;)


Hoppas att ni får en lugn och skön söndag!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards