Direktlänk till inlägg 5 april 2009

Den här helgen...

Av Mari-Louise - 5 april 2009 18:22

...har gått i trötthetens tecken...har även lite migränkänning. Jag har inte gjort något annat än det mest nödvändiga. Så är det ju ibland och det vänder säkert snart igen!


Tack vare hundarna har jag i alla fall kommit ut på några små promenader och på en av dem kom jag faktiskt ihåg att ta med mig kameran.


De här krokusarna växer i en liten skogsdunge. Tyvärr syns inte den fina "randningen" så väl på kortet, men de är vita med smala blå ränder.


Videungen är så fin, tycker jag. Förr bröt jag gärna av kvistar och tog in, men nu tycker jag att de är vackrast ute i naturen.


Ha det så bra mina vänner!


 
 
helga

helga

6 april 2009 08:26

Så underbart med vårtecken...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

6 april 2009 10:34

Hej Millis tråkigt att du haft migränkänning!
Hoppas det är borta idag måndag Det artar sig till kanonväder idag med efter helgens härliga vårdagar. Man får passa på att njut nu Tänker du måla din chiffonjé eller? kram

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se

 
Jenn

Jenn

7 april 2009 11:36

Håper ikke migrenen brøt ut på deg,bank i bordet men jeg har vært bra en stund nå.
Ha en riktig fin og god påske Millis.
Klem.

http://skriverier.jenn-k.com

 
Cina

Cina

7 april 2009 18:12

Usch hoppas inte du fick migrän utan att det gick att stoppa!

Javisst nu är det vår och det är såååå skönt!
Dessa korkusar e jätte fina!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Erika

Erika

8 april 2009 10:21

Alltid när jag ser videung ute tänker jag på min barndom. Minns hur fint jag tyckte det såg ut. Din migrän du haft känning av hoppas jag inte bryter ut, håller tummarna att den håller sig på avstånd.

Här regnar det idag men det gör inget, för påskhelgen är det en stor sol som ska lysa.


Kram och en riktigt fin och skön påsk önskar jag dig.

http://crystalwinter.blogspot.com

 
Ruth

Ruth

9 april 2009 12:14

/¯¯/^\
\__) ,'' ^''^''¯¯¯¯\
. . . . ./ o . o \¯'\_/
. . . >{ -.x.- }< GLAD PÅSK!
. . . . / ' .- . ' \
. . . .(_m . m_)
. . . ./ . . . . ..\
. . . _\ . . _ . ./_
..,\!(___ /*\___)/,.\. ___\!/,.___,\!/,.__

Påsk-kramar från Ruth

http://bernamis.bloggagratis.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari-Louise - 27 januari 2010 21:06


...sticklusten igen    Hittills har det, förutom gubbens "gipssocka", blivit ett par mössor och en "halsvärmare".      Den här har jag stickat till en svägerska....      ...den heter Star Crossed Slouchy Beret och jag har stickat den ...

Av Mari-Louise - 16 januari 2010 14:26


...gubbens operation, tack och lov...hoppas att det läker som det ska också.      Han beställde en socka att ha över gipset, så jag stickade den här åt honom, utan att ha en aning om hur stort gips han skulle få. Som tur är passar den bra:-) ...

Av Mari-Louise - 13 januari 2010 22:57


...med hobbyer (heter det så?) förut, eftersom jag har skaffat mig en till    Jag har länge funderat på att försöka göra kort och Piapuma var så snäll att hon kom och hade en liten snabbkurs med mig i mitten av december.    Det här är det fö...

Av Mari-Louise - 9 januari 2010 18:48


...men jag är i alla fall på bättringsvägen    Håll tummarna för att gubben min slipper förkylning nu. Han ska nämligen opereras nästa vecka och det vore ju synd om det blir inställt.    Här kommer ett litet minne från sommaren...tycker att ...

Av Mari-Louise - 7 januari 2010 23:37

Jag har faktiskt klarat mig riktigt bra från förkylningar länge, men nu är det dags igen  ...hostar, nyser, fryser, svettas om vartannat och tycker allmänt synd om mig  själv Nu ska jag ta mig en kopp  och sen ska jag försöka sova lite. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards