Direktlänk till inlägg 13 september 2007

Rätt svar på gårdagens inlägg...

Av Mari-Louise - 13 september 2007 07:06

...var det flera stycken, som hade.

Visst är det ett tikskydd! Den här modellen fungerar bra på våra hundar, inget som skaver eller sitter åt och det brukar sitta bra på plats, troligtvis eftersom de har lite rondör runt magen;)


Hoppas att ni får en bra dag mina vänner!

Själv ska jag fortsätta att pyssla med hobbyrummet, men först ska jag ta en skogspromenad med hundarna.


 
 
Lisbet

Lisbet

13 september 2007 08:50

Tar en liten runda runt för att insupa lite härlig känsla från LO´s. Sitter och sörplar morgonkaffe samtidigt fast jag vet att man ska akta sig för att spilla på tangentbordet. Jätteläckert tikskydd.

http://digiscrapp.blogspot.com

 
gulligagumman

gulligagumman

13 september 2007 10:39

Aha vad smart! Har aldrig haft hund så jag hade aldrig kunna lista ut vad det var.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Jenn

Jenn

13 september 2007 15:57

For en smart sak..hadde aldri gissa riktig..sikkert fordi min hund er hane:))
Flink du er med symaskina,det skal du ha.
Kram.

http://jenn.bloggagratis.se

 
stina

stina

13 september 2007 16:58

Nä nu blir jag förbaskad.:-D
Det var det där jag tyckte att det såg ut som. Men jag trodde att jag skulle säga totalt fel, så jag sa nåt annat.
Ja, ja...vad är väl en bal på slottet...Puss

http://hemmapalandet.blogspot.com

 
UnderCover

UnderCover

13 september 2007 18:18

Jag hade iallafall rätt på hund *nickar* :o)

http://undercover.bloggagratis.se

 
BLomst

BLomst

13 september 2007 19:49

Kjempesmart!

Hva slags hunderase er det?

Ønsker deg en riktig fin torsdagskveld (:

*varme klemmer*

http://blomst.bloggagratis.se

 
~Eva~

~Eva~

13 september 2007 21:51

Vad fiffigt!
Det löps här också, tre tikar...men jag märker inte så mycket av det faktiskt...dom kanske är som någon sorts städpatrull allihopa tillsammans *fniss*

Hoppas du har det gott på kvällskvisten.
Kramen från Eva

http://evasordochbilder.blogspot.com

 
Filifjonkan

Filifjonkan

14 september 2007 11:04

ja det där är hon hu riktigt fin i...tänk att tikarna skall ha sånt med,det är ju naturens gång men ändå... Hmm fundilurar,,,katter?? Har de sånt med honkatterna alltså?? aldrig sett eller hört att de har? Sen kan man ju fundera vidare råttor??Kaniner Flodhästar?

http://filifjonkan-se

 
Anna Stilla

Anna Stilla

14 september 2007 15:22

Det var en fiffilurig lösning! Vi har också en tik men hon är kastrerad sedan många år tillbaka på grund av livmodercancer. Men om hon inte var det så skulle hon behöva ett jätteskydd så stor som hon är.

http://www.annastilla.blogspot.com

 
Ingen bild

Millis

15 september 2007 09:01

Lisbet: Tack! Kul att du tittade in!
Gulligagumman: Då förstår jag att det inte är lätt att gissa.
Jenn: Tack!
Stina: Man ska lita på första intrycket, vet du;)
UnderCover: Ja, det hade du.
BLomst: Det är Irländska Settrar vi har.
Eva: Ja, det fungerar bra.
Filifjonkan: Jag vet inte heller, det kanske man skulle ta reda på.
Anna Stilla: Vad tur att din hund mår bra igen.
Kram på er!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari-Louise - 27 januari 2010 21:06


...sticklusten igen    Hittills har det, förutom gubbens "gipssocka", blivit ett par mössor och en "halsvärmare".      Den här har jag stickat till en svägerska....      ...den heter Star Crossed Slouchy Beret och jag har stickat den ...

Av Mari-Louise - 16 januari 2010 14:26


...gubbens operation, tack och lov...hoppas att det läker som det ska också.      Han beställde en socka att ha över gipset, så jag stickade den här åt honom, utan att ha en aning om hur stort gips han skulle få. Som tur är passar den bra:-) ...

Av Mari-Louise - 13 januari 2010 22:57


...med hobbyer (heter det så?) förut, eftersom jag har skaffat mig en till    Jag har länge funderat på att försöka göra kort och Piapuma var så snäll att hon kom och hade en liten snabbkurs med mig i mitten av december.    Det här är det fö...

Av Mari-Louise - 9 januari 2010 18:48


...men jag är i alla fall på bättringsvägen    Håll tummarna för att gubben min slipper förkylning nu. Han ska nämligen opereras nästa vecka och det vore ju synd om det blir inställt.    Här kommer ett litet minne från sommaren...tycker att ...

Av Mari-Louise - 7 januari 2010 23:37

Jag har faktiskt klarat mig riktigt bra från förkylningar länge, men nu är det dags igen  ...hostar, nyser, fryser, svettas om vartannat och tycker allmänt synd om mig  själv Nu ska jag ta mig en kopp  och sen ska jag försöka sova lite. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards